به نام حضرت عشق
شایدخداتوراآفریدکه مراعاشق کند که عشق رقص پروانه است درشعله های آتش
"آنکه دائم هوس سوختن مامی کرد
کاش می آمدوازدورتماشامی کرد"
یا اکرم الاکرمین یاذالجلال والاکرام
به نام حضرت عشق
شایدخداتوراآفریدکه مراعاشق کند که عشق رقص پروانه است درشعله های آتش
"آنکه دائم هوس سوختن مامی کرد
کاش می آمدوازدورتماشامی کرد"
یا اکرم الاکرمین یاذالجلال والاکرام
به نام حضرت عشق
توراخیلی دوست دارم خیلی بیشترازآنچه داشته ام .
توحتی ازخونی که در رگهایم میدود به من عزیزتری
دنیاحتی بدون فکر کردن به توسخت میگذرد
خیالت نوشیدنی گوارایی ست به وقت دلتنگی
رایحه ی عطریاس است بوقت بدمستی
نمیدانم ازافکارم خنده ام میگیرداماخنکای لبخندی راکه نمی بینم آتش درونم راگلستان میکند.
من توراهر روز از هر روز دوست تردارم نبض زندگی ام
به نام حضرت عشق
گر عقل پشت حرف دل اما نمیگذاشت
تردید پا به خلوت دنیا نمیگذاشت
از خیر هست و نیست دنیا به شوق دوست
میشد گذشت، وسوسه اما نمیگذاشت
اینقدر اگر معطل پرسش نمیشدم
شاید قطار عشق مرا جا نمیگذاشت
دنیا مرا فروخت، ولی کاش دست کم
چون بردگان مرا به تماشا نمیگذاشت
شاید اگر تو نیز به دریا نمیزدی
هرگز به این جزیره کسی پا نمیگذاشت
گر عقل در جدال جنون مرد جنگ بود
ما را در این مبارزه تنها نمیگذاشت
ای دل بگو به عقل که دشمن هم اینچنین
در خون مرا به حال خودم وا نمیگذاشت
ما داغدار بوسهی وصلیم چون دو شمع
ای کاش عشق سر به سر ما نمیگذاشت
فاضل نظری
به نام حضرت عشق
حالم؟!!
خوب نیست .
ازدردنخواستن اجباری تب کرده ام.
این روزها حالم خوب نیست فراموشت نکرده ام فقط کمترگفته ام که دوستت دارم
لیله الرغائب برای خودم بهترین آرزوها راکرده ام.
دل کندن ازآدمهایی که دوستشان داریدخیلی سخت است اماآدمی ازپسش برمی آید
خسته ام به اندازه ی هزارسال ...
به نام حضرت عشق
دلبرکه جان فرسودازاو کام دلم نگشودازاو
نومید نتوان بودازاو باشدکه دلداری کند