یکشنبه یکم بهمن ۱۴۰۲ | 16:20 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
حالم؟!!
خوب نیست .
ازدردنخواستن اجباری تب کرده ام.
این روزها حالم خوب نیست فراموشت نکرده ام فقط کمترگفته ام که دوستت دارم
لیله الرغائب برای خودم بهترین آرزوها راکرده ام.
دل کندن ازآدمهایی که دوستشان داریدخیلی سخت است اماآدمی ازپسش برمی آید
خسته ام به اندازه ی هزارسال ...