یکشنبه هشتم بهمن ۱۴۰۲ | 16:50 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
توراخیلی دوست دارم خیلی بیشترازآنچه داشته ام .
توحتی ازخونی که در رگهایم میدود به من عزیزتری
دنیاحتی بدون فکر کردن به توسخت میگذرد
خیالت نوشیدنی گوارایی ست به وقت دلتنگی
رایحه ی عطریاس است بوقت بدمستی
نمیدانم ازافکارم خنده ام میگیرداماخنکای لبخندی راکه نمی بینم آتش درونم راگلستان میکند.
من توراهر روز از هر روز دوست تردارم نبض زندگی ام