به نام حضرت عشق
ای قلبم ! ببخش که توراباعشق آزردم
ببخش که بادیده ی تنگم توراسوزاندم
ببخش که وقتی ازعطریاس ونرگس سرشارشدم جورش راتوکشیدی
ای قلب عزیزم! آرامشت رابهم زدم چون هرچه چشمهایم دیدتوخواستی
به نام حضرت عشق
ای قلبم ! ببخش که توراباعشق آزردم
ببخش که بادیده ی تنگم توراسوزاندم
ببخش که وقتی ازعطریاس ونرگس سرشارشدم جورش راتوکشیدی
ای قلب عزیزم! آرامشت رابهم زدم چون هرچه چشمهایم دیدتوخواستی
به نام حضرت عشق
سلام مهربان دوست داشتنی ام
ساعت ازنیمه شب گذشته است
آنقدرنبوده ای که انگارسالهانیستی
.وبااینکه تونیستی قلبم آرام است .ازتودست شسته ام اگربیایی لطف خداوندبوده ای واگرنیایی حکمتش
من بادلخوشی روزهای بودنت شادم
خاطرت بهارجانم راطراوت می بخشد💜
هرگز زنام نیکویت غافل نبوده ایم
یابرده ایم نام تورایاشنیده ایم
به نام حضرت عشق
ازهیچ شروع شد ازقلبی که سردشدواحساسی نداشت اماحالا جای نداشتنت هنوز دردمیکند..
فاطمیه است شنیدن روضه هایی که یکبارهم از زبان توشنیدم درددارد
کاش اینهمه به روضه هاوابسته نبودم یالااقل نمی دانستم که زبانت به روضه می چرخد.
هربارکه روضه هایت راشنیدم ودرگلاب اشک تن شستم
امروزبیادم آمدی وبی اختیار پرده ی اشکم افتادشاید دیوانه شدم که بی توحتی راه که می روم اشکم باران می شود .دلم برایت تنگ است . یک روضه ی ناتمام ازفاطمیه مانده بود قول داده بودی برایم بخوانی
دلم برایت تنگ است ."من هم یک شهیدهستم""