پنجشنبه یکم دی ۱۴۰۱ | 19:57 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
ازهیچ شروع شد ازقلبی که سردشدواحساسی نداشت اماحالا جای نداشتنت هنوز دردمیکند..
فاطمیه است شنیدن روضه هایی که یکبارهم از زبان توشنیدم درددارد
کاش اینهمه به روضه هاوابسته نبودم یالااقل نمی دانستم که زبانت به روضه می چرخد.
هربارکه روضه هایت راشنیدم ودرگلاب اشک تن شستم
امروزبیادم آمدی وبی اختیار پرده ی اشکم افتادشاید دیوانه شدم که بی توحتی راه که می روم اشکم باران می شود .دلم برایت تنگ است . یک روضه ی ناتمام ازفاطمیه مانده بود قول داده بودی برایم بخوانی
دلم برایت تنگ است ."من هم یک شهیدهستم""