پنجشنبه پانزدهم دی ۱۴۰۱ | 0:13 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
سلام مهربان دوست داشتنی ام
ساعت ازنیمه شب گذشته است
آنقدرنبوده ای که انگارسالهانیستی
.وبااینکه تونیستی قلبم آرام است .ازتودست شسته ام اگربیایی لطف خداوندبوده ای واگرنیایی حکمتش
من بادلخوشی روزهای بودنت شادم
خاطرت بهارجانم راطراوت می بخشد💜
هرگز زنام نیکویت غافل نبوده ایم
یابرده ایم نام تورایاشنیده ایم