چهارشنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۱ | 18:17 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
سلام عشق نازنینم!
چقدرلحن صدایت رادوست داشتم وقتی جدی میشدی که چیزی یادم بدهی
چقدرخنده هایت را...آه ...خنده هایت راکه غم دلم راآب می کرد دوست داشتم.
من بودنت را...حتی ازددورترین فاصله هادوست دارم.
توضربان قلب منی
مزه ی زندگی