شنبه هجدهم دی ۱۴۰۰ | 7:17 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
سلام
دروغ گفته ام به خودم که توازیادم رفته ای
این راوقتی فهمیدم که تنهایی به قلبم چنگ میزندومچاله ام میکند.اصلا میدانی این انسان ظلوم جهول عجول نباید دل ببندد نبایدکسی بشودتمام زندگی اش.
قلبم ،احساسم،روحم...اصلا تمام وجودم دردمیگیردبدون تو
بهشت بودن کسی ست که قلبت درکنارش آرام باشد
قلب من هیچ کجابدون توآرام نیست
پس بیا وبمان
بیاودرخیال شب وروزم پرسه بزن تامن تمام گلهای وحشی دشت رابرایت پیشکش بیاورم
همین خیالت خوش است
من ازتنهایی میترسم
ازدنیای بدون تومیترسم
دروغ گفته ام من هنوز دوستت دارم💔