چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۴۰۰ | 11:47 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
لطفاهیچگاه برنگرد
درهیچ خیابانی
حتی اگرحس کردی ممکن است من ازدلتنگی بمیرم.
بگذارازتوخاطره ای کام جانم راشیرین کند بگذاریادت دردلم بماند
بگذارتورابادریابخاطربسپارم
لطفا نگذارحتی اتفاقی توراجایی ببینم هرچندمیدانم سخت است
من به نبودنت فکرنمیکنم به نداشتنت فکرنمیکنم من فقط به مهربانی ات فکرمیکنم به زیبایی کلامت ...اینهاست که زنده نگهم میدارد
من اگربه نبودنت فکرکنم روزی صدبارمیرم
خودم رابه کوچه های بیخیالی می زنم
من یک زنم چای درست میکنم رخت می شویم شعرمی خوانم وروی تاب زندگی وارونه به دنیانگاه میکنم
لطفا برنگرد
نگذاراتفاقی ببینمت