جمعه ششم فروردین ۱۴۰۰ | 8:0 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
دل به تنهابودن ازیاران هرجایی خوش است
درجهان چون یاریکدل نیست تنهایی خوش است
باقضاکس برنمی آیدمنال ای دل زغم
چون درافتادی دراین حالت شکیبایی خوش است
می ارزیدآیاخوردن میوه ی ممنوعه ای که پای حوارابه میان آوردوآدم راآواره کرد؟!!!!