به نام حضرت عشق
گاهی وقتها دلم بی اندازه برایت تنگ می شود .
"تو"همان یکنفری که بایدهمیشه باشی
ازآدمهاکه می گریزم بازهم سمت تونقطه ی امن من است شایدازیادت رفته باشم اماتوازیادم نمی روی
حتی گاهی دردنداشتنت به قلبم چنگ می زند
روزهای زیادی درکوچه ی علی چپ به نداشتن توگذشت اماهیچکدام ازآن روزهاشادنبوده ام
کسی جای خالی ات راپرنمیکندهرچقدرهم که خوب باشد
تو"یکنفر"هرچه که باشی دلیل زندگی منی
دلیل خندیدن من