جمعه بیستم خرداد ۱۴۰۱ | 8:34 | پری غمگین -
به نام حضرت عشق
سلام مهربان دوست داشتنی!
نبستی ونمیدانی چقدر دلم گرفته است
شاید دیگردل به دل راه ندارد
شایدازآنهمه اداواصولم خسته شده ای
شایدکسی راپیداکرده ای که ازمن بیشتردوستش داری
نمیدانم اماخوب میدانم جای تورادرقلبم هیچکس نمیگیرد
آنقدرتودرجانم در رگ وخونم تنیده ای که مهرت ازدلم نمی رود
هرکجاهستی دلت شادمهربانم
شادوسلامت زندگی کن
اشتیاقی که به دیدارتودارددل من
دل من داندومن دانم ودل داندومن
خاک من گل شودوگل شکفدازگل من
مطمئن باش که یادت نرودازدل من
دلتنگ توام