به نام حضرت عشق
من
ازاندوه دلم میفهمم
هنوز دریادم زندگی میکنی
گاهی دلم به من می گویدتوراآرزو کنم
گاهی هم دست ازتوبردارم.
فقط تومیدانی چه شیرین است که همه ی زندگی ات ازیکنفرپرباشد
توازمن به من نزدیکتری
چون جان شیرین
ومن خوشباورمی توانم سالهابااین خیال خوش زندگی کنم
تویادم دادی خدابزرگ است ودنیاکوچک